Marketingová komunikace společnosti British American Tobacco – Barbora Šáchová
Barbora Šáchová
Diplomová práce
Marketingová komunikace společnosti British American Tobacco
Marketing communication of British American Tobacco
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti British American Tobacco. Cílem je analýza na příkladu kampaně k zavedení nového produktu na trh. Teoretická část se věnuje charakteristice marketingové mixu, komunikačního mixu a také značce. V praktické části je vymezen tabákový průmysl, jeho specifika a především zákonné regulace. Poté přichází představení společnosti BAT a značky Rothmans …víceAbstract:
Master thesis is focused on marketing communication of British American Tobacco company. The objective is analysis on example of campaign which is connected to the launch. Theoretical part is dedicated to characteristics of marketing mix, communication mix and also to brand. Tobacco industry, its specifics and mainly the legal restrictions are described in practical part of the thesis. Then there is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69507
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2017
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Denisa Arslanianová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69507
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
Sofia Kornas -
Commercial communication of RED BULL on the Czech market
Polina Gavrilova -
Commercial Communication of Pilsner Urquell on the Czech market
Sophie Marienka Vasak -
Signmaking as a part of commercial communication
Tomáš Hejda -
Komerční komunikační chování v době krize
Kseniya Fedoryna -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Patrik Fingr -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Zuzana Menšíková -
Produkt placement jako nová forma komerční komunikace
Štěpán Kadlec