Barbora Šáchová

Master's thesis

Marketingová komunikace společnosti British American Tobacco

Marketing communication of British American Tobacco
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti British American Tobacco. Cílem je analýza na příkladu kampaně k zavedení nového produktu na trh. Teoretická část se věnuje charakteristice marketingové mixu, komunikačního mixu a také značce. V praktické části je vymezen tabákový průmysl, jeho specifika a především zákonné regulace. Poté přichází představení společnosti BAT a značky Rothmans …more
Abstract:
Master thesis is focused on marketing communication of British American Tobacco company. The objective is analysis on example of campaign which is connected to the launch. Theoretical part is dedicated to characteristics of marketing mix, communication mix and also to brand. Tobacco industry, its specifics and mainly the legal restrictions are described in practical part of the thesis. Then there is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 2. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2017
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Denisa Arslanianová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69507

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod