Barbora Šáchová

Master's thesis

Marketingová komunikace společnosti British American Tobacco

Marketing communication of British American Tobacco
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti British American Tobacco. Cílem je analýza na příkladu kampaně k zavedení nového produktu na trh. Teoretická část se věnuje charakteristice marketingové mixu, komunikačního mixu a také značce. V praktické části je vymezen tabákový průmysl, jeho specifika a především zákonné regulace. Poté přichází představení společnosti BAT a značky Rothmans …viac
Abstract:
Master thesis is focused on marketing communication of British American Tobacco company. The objective is analysis on example of campaign which is connected to the launch. Theoretical part is dedicated to characteristics of marketing mix, communication mix and also to brand. Tobacco industry, its specifics and mainly the legal restrictions are described in practical part of the thesis. Then there is …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2017
  • Vedúci: Milan Postler
  • Oponent: Denisa Arslanianová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69507

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod