Rebrand značky mobilního operátora Oskar na Vodafone – Bc. Tomáš VOTRUBA
Bc. Tomáš VOTRUBA
Bachelor's thesis
Rebrand značky mobilního operátora Oskar na Vodafone
Changing the brand of mobile operator from Oskar to Vodafone
Abstract:
Obsahem této práce je podrobná analýza procesu změny značky (tzv. rebrandingu) operátora Oskar na Vodafone. Práce obsahuje jak teoretická východiska problematiky rebrandingu u velkých mezinárodních firem, tak hlavní důvody pro změnu značky u společnosti Vodafone. Samotným cílem práce pak bylo zhodnocení všech důvodů operátora Vodafone pro přistoupení k rebrandu Oskara a zhodnocení jeho efektivnosti …moreAbstract:
The goal of the graduation thesis is to analyse the whole process of changing name from Oskar to Vodafone (rebranding). There are both theoretical resources of rebranding used in the biggest international companies and the main reasons for changing Oskar brand to Vodafone brand. The main purpose of these theses is to consider reasons for changing Oskar brand to Vodafone brand and consider carefully …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Identifier:
560
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2006
- Supervisor: doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOTRUBA, Tomáš. \textit{Rebrand značky mobilního operátora Oskar na Vodafone}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2006. Available from: https://theses.cz/id/ej28nq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VOTRUBA, Tomáš. Rebrand značky mobilního operátora Oskar na Vodafone. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Theses on a related topic
-
Analýza komunikace rebrandingu mobilního operátora
Martina VESELÁ -
Značka a její vývoj v čase. Studie rebrandingu na příkladu Vodafone.
Nikol Obrová -
Budování obchodní značky. Porovnání teorie a praxe na příkladu budování značky Oskar.
Daniel Krejsa -
Problematika přeměny lokální značky Oskar na globální značku Vodafone
Martina Cimpová -
Značka a její vývoj v čase. Studie rebrandingu na příkladu Vodafone.
Nikol Obrová