Případová studie tvorby mediální strategie pro nový model automobilky BMW – David Dvořák
David Dvořák
Bachelor's thesis
Případová studie tvorby mediální strategie pro nový model automobilky BMW
Case study of creating a media strategy for a new BMW car model
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je analýza mediální strategie pro nový model automobilky BMW. V teoretické části uvádím definice marketingové komunikace, přípravy mediální strategie, volbu konkrétních medií a definice marketingových výzkumů. V praktické části se věnuji historii značky, výrobky a služby značky, cílové skupině a analýze konkurence. Dále popisuji marketingovou strategii a marketingový výzkum …moreAbstract:
The aim of my bachelor’s thesis is to analyze the media strategy for a new model of BMW. In the theoretical part I present the definition of marketing communication, preparation of media strategy, choice of specific media and definition of marketing research. In the practical part I deal with the history of the brand, products and services of the brand, target group and the analysis of the competition …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ondřej Novák
- Reader: Petr Majerik, JUDr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DVOŘÁK, David. \textit{Případová studie tvorby mediální strategie pro nový model automobilky BMW}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2020. Available from: https://theses.cz/id/ej6t3y/.
Full text of thesis
Accessibility: Case study, media strategy, marketing, advertising, marketing research, BMW company
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative marketing and communication / Creative marketing
Theses on a related topic
-
Reklama v mediích jako důležitý marketingový nástroj a způsob jejího plánování s ohledem na mediální výzkum
Iva Větrovská -
Strategie rozvoje podniku Focus CZ Marketing and IT Research s.r.o.
Tereza Matoušková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Greenwashing: případová studie společnosti Equinor
Jakub Malý -
Virtuální svět v průmyslu korejského popu a případová studie společnosti SM Entertainment
Adéla Prostějovská -
Případová studie společnosti - optimalizace personálních činností v organizaci
Filip Ort -
Umělá inteligence v kontextu módního průmyslu, případová studie uživatelské technologie
Klára Radiven -
Socioekonomické aspekty těžby dřeva – případová studie dřevařské společnosti v provincii Vientiane v Laosu
Křeháčková Křeháčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights