Marketingová komunikace a využití nových médií ve volnočasových aktivitách firmy AQUAZORBING.CZ, s. r. o. – Diana KORČÁKOVÁ
Diana KORČÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace a využití nových médií ve volnočasových aktivitách firmy AQUAZORBING.CZ, s. r. o.
Marketing communication and the usage of new media in leisure time activities of AQUAZORBING.CZ, s. r. o. company
Abstract:
Cílem bakalářské práce byla analýza současné marketingové komunikace firmy AQUAZORBING.CZ, s. r. o. a následný návrh pro zefektivnění marketingové komunikace ve službách zejména z oblasti využití nových médií. První část bakalářské práce charakterizuje pojmy marketing, marketingovou komunikaci, nová média v komunikaci a volnočasové aktivity. V druhé častí práce je popsán cíl práce, výzkumné metody …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis was the analysis of current state of the marketing communication in the AQUAZORBING.CZ, Co. Ltd. and suggestions of improvement of the marketing communication in services, especially in the field of the use of new media. The first part of the thesis gives explanation of marketing, marketing communication, new media in communication and leisure activities. The second …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KORČÁKOVÁ, Diana. \textit{Marketingová komunikace a využití nových médií ve volnočasových aktivitách firmy AQUAZORBING.CZ, s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2020. Available from: https://theses.cz/id/ej91ca/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KORČÁKOVÁ, Diana. Marketingová komunikace a využití nových médií ve volnočasových aktivitách firmy AQUAZORBING.CZ, s. r. o.. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Recreology
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace volnočasového areálu Heipark Tošovice
Jana NEHYBOVÁ -
Marketingová komunikace ve volnočasové organizaci
Alena WEHLE -
Integrovaná marketingová komunikace sportovní a volnočasové značky Galsari
Zdeněk Galuška -
Analýza marketingové komunikace společnosti s volnočasovou obuví
Mariia Grychenko -
Marketingová komunikace sportovních volnočasových areálů
Veronika Závodská -
Digitální marketing jako nástroj marketingové komunikace volnočasového areálu
Lucie Stružková -
Efektivní a etická marketingová komunikace zaměřená na cílovou skupinu 55+
Petra Barešová -
Marketingová komunikace zaměřená na volnočasové aktivity
Andrea SEČKOVÁ