Diana KORČÁKOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace a využití nových médií ve volnočasových aktivitách firmy AQUAZORBING.CZ, s. r. o.

Marketing communication and the usage of new media in leisure time activities of AQUAZORBING.CZ, s. r. o. company
Abstract:
Cílem bakalářské práce byla analýza současné marketingové komunikace firmy AQUAZORBING.CZ, s. r. o. a následný návrh pro zefektivnění marketingové komunikace ve službách zejména z oblasti využití nových médií. První část bakalářské práce charakterizuje pojmy marketing, marketingovou komunikaci, nová média v komunikaci a volnočasové aktivity. V druhé častí práce je popsán cíl práce, výzkumné metody …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was the analysis of current state of the marketing communication in the AQUAZORBING.CZ, Co. Ltd. and suggestions of improvement of the marketing communication in services, especially in the field of the use of new media. The first part of the thesis gives explanation of marketing, marketing communication, new media in communication and leisure activities. The second …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KORČÁKOVÁ, Diana. Marketingová komunikace a využití nových médií ve volnočasových aktivitách firmy AQUAZORBING.CZ, s. r. o.. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta