Diana KORČÁKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová komunikace a využití nových médií ve volnočasových aktivitách firmy AQUAZORBING.CZ, s. r. o.

Marketing communication and the usage of new media in leisure time activities of AQUAZORBING.CZ, s. r. o. company
Anotace:
Cílem bakalářské práce byla analýza současné marketingové komunikace firmy AQUAZORBING.CZ, s. r. o. a následný návrh pro zefektivnění marketingové komunikace ve službách zejména z oblasti využití nových médií. První část bakalářské práce charakterizuje pojmy marketing, marketingovou komunikaci, nová média v komunikaci a volnočasové aktivity. V druhé častí práce je popsán cíl práce, výzkumné metody …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was the analysis of current state of the marketing communication in the AQUAZORBING.CZ, Co. Ltd. and suggestions of improvement of the marketing communication in services, especially in the field of the use of new media. The first part of the thesis gives explanation of marketing, marketing communication, new media in communication and leisure activities. The second …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KORČÁKOVÁ, Diana. Marketingová komunikace a využití nových médií ve volnočasových aktivitách firmy AQUAZORBING.CZ, s. r. o.. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta