Marketingová komunikace a využití nových médií ve volnočasových aktivitách firmy AQUAZORBING.CZ, s. r. o. – Diana KORČÁKOVÁ
Diana KORČÁKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová komunikace a využití nových médií ve volnočasových aktivitách firmy AQUAZORBING.CZ, s. r. o.
Marketing communication and the usage of new media in leisure time activities of AQUAZORBING.CZ, s. r. o. company
Anotace:
Cílem bakalářské práce byla analýza současné marketingové komunikace firmy AQUAZORBING.CZ, s. r. o. a následný návrh pro zefektivnění marketingové komunikace ve službách zejména z oblasti využití nových médií. První část bakalářské práce charakterizuje pojmy marketing, marketingovou komunikaci, nová média v komunikaci a volnočasové aktivity. V druhé častí práce je popsán cíl práce, výzkumné metody …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis was the analysis of current state of the marketing communication in the AQUAZORBING.CZ, Co. Ltd. and suggestions of improvement of the marketing communication in services, especially in the field of the use of new media. The first part of the thesis gives explanation of marketing, marketing communication, new media in communication and leisure activities. The second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KORČÁKOVÁ, Diana. \textit{Marketingová komunikace a využití nových médií ve volnočasových aktivitách firmy AQUAZORBING.CZ, s. r. o.}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/ej91ca/.
Jak správně citovat práci
KORČÁKOVÁ, Diana. Marketingová komunikace a využití nových médií ve volnočasových aktivitách firmy AQUAZORBING.CZ, s. r. o.. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace volnočasového areálu Heipark Tošovice
Jana NEHYBOVÁ -
Marketingová komunikace ve volnočasové organizaci
Alena WEHLE -
Integrovaná marketingová komunikace sportovní a volnočasové značky Galsari
Zdeněk Galuška -
Analýza marketingové komunikace společnosti s volnočasovou obuví
Mariia Grychenko -
Marketingová komunikace sportovních volnočasových areálů
Veronika Závodská -
Digitální marketing jako nástroj marketingové komunikace volnočasového areálu
Lucie Stružková -
Efektivní a etická marketingová komunikace zaměřená na cílovou skupinu 55+
Petra Barešová -
Vliv struktury a intenzity aktivity na sociální síti Facebook na sociální vztahy mladých dospělých
Michal Šmilauer