Rozšířená realita jako nástroj digitálního marketingu – Kateřina Jandásková
Kateřina Jandásková
Bakalářská práce
Rozšířená realita jako nástroj digitálního marketingu
Augmented reality as a digital marketing tool
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rozšířenou realitou jako nástrojem pro digitální marketing. V teoretické části se zaměřuje na digitální marketing, a jeho nejrelevantnějšími pojmy vzhledem k rozšířené realitě (augmented reality, dále jen AR). V další kapitole teoretické části jsou nastíněny jednotlivé typy AR dle zobrazovacích zařízení; smyslů, na které působí a dle produktů nebo služeb v marketingu AR. …víceAbstract:
This bachelor thesis is based on use of augmented reality (AR) in the field of digital marketing. Theoretical part is focused on digital marketing and it's most relevant ideas to AR. Next chapter of theoretical part describes individual types of AR, structured by type of engaged sense, type of display device and by marketing products or services of AR field. I will briefly concern the impact on related …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a03vf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavlína Míčová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Interactive approach to storytelling in ELT
Darina Danišová -
Reklama McDonald`s a jej znakový systém
Michal Horňák -
Native advertising – keď sa reklama začne skrývať
Peter Hrnčiar -
Možnosti využití technologií virtuální reality a rozšířené reality v geoturismu
Dominik Beňo