Resilience, self-esteem a rizikové sexuální chování – Lucie NIŽNÍKOVÁ
Lucie NIŽNÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Resilience, self-esteem a rizikové sexuální chování
Resilience, self-esteem and risk sexual behaviour
Abstract:
Cílem práce je najít a popsat vztahy mezi resiliencí, self-esteem a rizikovým sexuálním chováním.Abstract:
The aim of this paper is find and describe relationships among resilience, self-esteem and risk sexual behavior.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 12. 2015
Accessible from:: 18. 12. 2015
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Viktória Kopuničová, PhD.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NIŽNÍKOVÁ, Lucie. Resilience, self-esteem a rizikové sexuální chování. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.12.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 12. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Rizikové sexuální chování u dospívajících
Picková Picková -
Rizikové sexuální chování pubescentů a její prevence
Michal Bátrla -
Výskyt rizikového chování ve vybraném dětském domově (se zaměřením na rizikové sexuální chování)
Michaela Křečková -
Sexuální postoje a rizikové sexuální chování ve vynořující se dospělosti
Darina Němečková -
Citová vazba a rizikové sexuální chování ve střední adolescenci: role osamělosti
Nikol Kvardová -
Rizikové sexuální chování u studentů vysokých škol
Andrea Květonová -
Rizikové sexuální chování žáků a studentů posledních dvou ročníků základního vzdělávání v okrese Břeclav
Jana Procingerová -
Rizikové sexuální chování u žáků 2. stupně základních škol a víceletých gymnázií
Štěpán BALÍK