Tvorba hodnot pro zákazníka na konkrétním podniku – Ing. Petra Malinská
Ing. Petra Malinská
Bakalářská práce
Tvorba hodnot pro zákazníka na konkrétním podniku
Customer value creation in the enterprise
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Tvorba hodnoty pro zákazníka v konkrétním podniku“ je analýza teoretických poznatků předních českých i zahraničních odborníků v oblasti hodnotového managementu a podnikového výzkumu řízení tvorby hodnoty. První část popisuje a definuje teoretická východiska tvorby hodnoty a věnuje se především inovačním aktivitám a hodnotovému managementu a stává se tak podkladem pro druhou …víceAbstract:
The subject of this bachelor’s work with the title „Customer value creation in the enterprise“ is an analysis of theoretic knowledges of selected czech and foreign authorities in the value management and enterprise research area in management of value creation. The first part describes and defines the theory of value creation and addicts foremost to innovation activities and value management and this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ehvqk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 7. 2009
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Value Management in Industrial Product Innovation
Erhard Teschl -
Development of value-based management within selected European industries considering economic environment and increasing regulations
Gernot Gruber -
Management hodnotového toku
Filip CÍML -
Management dlouhodobého řízení pracovních procesů
Kristýna Vodičková -
Hodnotový management a controlling
Petr Šimeček -
Vyhodnocení stávající strategie ve vybrané firmě, včetně návrhu na její inovaci
Markéta Řezáčová -
Vyhodnocení stávající strategie ve vybrané firmě, včetně návrhu na její inovaci
Petr Mašek -
Procesní a hodnotová analýza dodavatelského řetězce kontaktních čoček
Daniela Novotná