Ing. Petra Malinská

Bakalářská práce

Tvorba hodnot pro zákazníka na konkrétním podniku

Customer value creation in the enterprise
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Tvorba hodnoty pro zákazníka v konkrétním podniku“ je analýza teoretických poznatků předních českých i zahraničních odborníků v oblasti hodnotového managementu a podnikového výzkumu řízení tvorby hodnoty. První část popisuje a definuje teoretická východiska tvorby hodnoty a věnuje se především inovačním aktivitám a hodnotovému managementu a stává se tak podkladem pro druhou …více
Abstract:
The subject of this bachelor’s work with the title „Customer value creation in the enterprise“ is an analysis of theoretic knowledges of selected czech and foreign authorities in the value management and enterprise research area in management of value creation. The first part describes and defines the theory of value creation and addicts foremost to innovation activities and value management and this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 7. 2009
  • Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
  • Oponent: doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta