Možnosti využití učebních strategií jako kompenzace vývojové dysfázie u vysokoškolské studentky – Markéta Soukupová
Markéta Soukupová
Bachelor's thesis
Možnosti využití učebních strategií jako kompenzace vývojové dysfázie u vysokoškolské studentky
The application of learning strategies to compensate for dysphasia in a university student
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá možnosti využití učebních strategií pro studenty s přetrvávající vývojovou dysfázií, kteří studují na VŠ. V teoretické části práce jsou popsány charakteristické rysy vývojové dysfázie jak u dítěte, tak dospělého člověka. Teoretická část se také zabývá obtížemi jedince s vývojovou dysfázií, které přetrvávají při studiu na VŠ a to těmi, které souvisí s porozuměním obsahu …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with learning strategies for university students, who are dysphasic. The characteristic features of dysphasia in children and adults are described in the theoretical part of the thesis. Also this part of thesis provides examples of students' difficulties which persist into university studies. These problems include problems understanding of spoken words of educators during …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2020
Identifier:
https://is.akcentcollege.cz/th/rcmu8/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Jana Kozáková
- Reader: PaedDr. Dana Hánková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOUKUPOVÁ, Markéta. \textit{Možnosti využití učebních strategií jako kompenzace vývojové dysfázie u vysokoškolské studentky}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Prague City University. 2020. Available from: https://theses.cz/id/ejwt3t/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKCENT CollegeAKCENT College
Bachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / English as a Foreign Language
Theses on a related topic
-
Diagnostika učebních stylů a strategií studentů 1. a 2. roč. střední školy a posluchačů jazykové školy
Jana Janečková -
Senzorické deskriptory francouzských vín na českém trhu: pohled českých konzumentů a odborníků vína
Barbora Bubeníková -
Vizuální deskriptory pro podobnostní hledání
Monika Kostolná -
Deskriptory bolesti v ambulantní rehabilitační péči
Kateřina PYTLOVÁ -
Deskriptory bolesti v ambulantní rehabilitační péči
Kateřina PYTLOVÁ -
Obrazové deskriptory
Marek Dula -
Obrazové deskriptory
Marek Dula -
Obrazové deskriptory a jejich použití pro detekci objektů v obrazech
Jonathan Bature