Lucie Kratochvílová

Bachelor's thesis

Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy

Development of Audiovisual Advertising Tools
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vývoj nástrojů audiovizuální reklamy. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována popisu reklamy v kontextu marketingové komunikace, psychologickým vlivům reklamy na jedince a vývoji audiovizuální reklamy. Důležitou součástí je také popis dvou hlavních představitelů audiovizuální reklamy: internetu a televize. V praktické …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the development of audiovisual advertising tools. It is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part is devoted to the description of advertising in the context of marketing communication, the psychological effects of advertising on individuals and the development of audiovisual advertising. An important part is also the description of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 10. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2022
  • Supervisor: PhDr. Ilona Toufarová
  • Reader: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication