Lucie Kratochvílová

Bakalářská práce

Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy

Development of Audiovisual Advertising Tools
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vývoj nástrojů audiovizuální reklamy. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována popisu reklamy v kontextu marketingové komunikace, psychologickým vlivům reklamy na jedince a vývoji audiovizuální reklamy. Důležitou součástí je také popis dvou hlavních představitelů audiovizuální reklamy: internetu a televize. V praktické …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the development of audiovisual advertising tools. It is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part is devoted to the description of advertising in the context of marketing communication, the psychological effects of advertising on individuals and the development of audiovisual advertising. An important part is also the description of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
  • Vedoucí: PhDr. Ilona Toufarová
  • Oponent: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace