Bc. Adéla Klumparová

Bachelor's thesis

Pozice a síla značky Vanad v tuzemsku a zahraničí

The position and strenght of the brand Vanad at home and abroad
Abstract:
Tato bakalářská práce, která nese název Pozice a síla značky Vanad v tuzemsku a zahraničí, pojednává o značce, jako důležitém prvku marketingu a o vnímání konkrétní značky z pohledu zákazníků. Cílem této práce je brand analýza, srovnání tuzemského a zahraničního vnímání značky Vanad, vyhodnocení aktuálního stavu a doporučení marketingových opatření do budoucna. Teoretická část obsahuje známá a publikovaná …more
Abstract:
This bachelor´s thesis, whose name is The position and strenght of brand Vanad at home and abroad, discusses about brand as an important element of marketing and perception of concrete brand from a customer perspektive. The aim of this work is brand analysis, comparison of domestic and foreign perception of brand Vanad, evaluation of the current state and recommendations marketing measures for the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Daniel Kučerka, PhD.
  • Reader: Ing. Miloslav Pileček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích