Terézia Čížiková

Diplomová práce

Marketing strategy of the brand United Colors of Benetton aiming at generation Z

Marketingová strategie značky United Colors of Benetton zaměřená na generaci Z
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřila na zhodnocení globální marketingové strategie značky United Colors of Benetton s orientací na generaci Z. V teoretické části byly představeny klíčové pojmy, včetně značky a marketingu módních značek. Blíže byla pozornost věnována také marketingové strategii a komunikační strategii módních značek. Gen Z byla podrobně popsána spolu s analýzou trhu České republiky. Praktická …více
Abstract:
This diploma thesis focused on assessing the global marketing strategy of the brand United Colors of Benetton aiming at the generation Z. In the theoretical part, crucial terms were introduced, including brand and marketing of the fashion brands. A closer look was also taken at the marketing strategy and the communication strategy of the fashion brands. Gen Z was described in detail, together with …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2024
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Viktorie Valdová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91514