Bc. Adéla Klumparová

Bachelor's thesis

Pozice a síla značky Vanad v tuzemsku a zahraničí

The position and strenght of the brand Vanad at home and abroad
Anotácia:
Tato bakalářská práce, která nese název Pozice a síla značky Vanad v tuzemsku a zahraničí, pojednává o značce, jako důležitém prvku marketingu a o vnímání konkrétní značky z pohledu zákazníků. Cílem této práce je brand analýza, srovnání tuzemského a zahraničního vnímání značky Vanad, vyhodnocení aktuálního stavu a doporučení marketingových opatření do budoucna. Teoretická část obsahuje známá a publikovaná …viac
Abstract:
This bachelor´s thesis, whose name is The position and strenght of brand Vanad at home and abroad, discusses about brand as an important element of marketing and perception of concrete brand from a customer perspektive. The aim of this work is brand analysis, comparison of domestic and foreign perception of brand Vanad, evaluation of the current state and recommendations marketing measures for the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
  • Vedúci: Ing. Daniel Kučerka, PhD.
  • Oponent: Ing. Miloslav Pileček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích