Motivace on-line nákupního chování generace Z – Bc. Karel Koupil
Bc. Karel Koupil
Diplomová práce
Motivace on-line nákupního chování generace Z
Motivation on-line shopping Behavior Generation Z
Anotace:
KOUPIL, Karel. Motivace on-line nákupního chování generace Z. [Diplomová práce]. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací Ústav marketingových komunikací. Školitel: doc. PhDr. Blandína Šramová, Ph.D. Zlín, UTB, 2014, 90 s. Diplomová práce pod názvem Motivace on-line nákupního chování generace Z se zabývá současným světovým módním trendem, kterým je nakupování prostřednictvím …víceAbstract:
KOUPIL, Karel. Motivation on-line shopping behavior generation Z. [Diploma work]. Tomas Bata University in Zlin. Faculty of Multimedia Communications Department of Marketing Communications. Supervisor: doc. PhDr. Blandína Šramová, Ph.D. Zlín, UTB, 2014, p 90 The thesis entitled Motivation on-line shopping behavior generation Z in dealing with current world fashion trend, which makes shopping by computer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zveřejnit od: 18. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Koupil, Karel. Motivace on-line nákupního chování generace Z. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky
Libor Juhaňák -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
Data Warehouse for Educational Data Mining
Jaroslav Bayer -
Predikce platební morálky zákazníků s využitím metod data miningu
Ondřej Nečas -
Využití statistických metod v data miningu při predikci chování zákazníků internetového obchodu
Michaela Podzimková -
Exploring Statistical Biases in Educational Data: A Simulation-Based Approach
Jaroslav Čechák -
Zaměstnanecké benefity a jejich preference z pohledu generace Z v sektoru služeb
Veronika Voňková -
Chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části
Marcel Flügel