Bc. Dominika Zemanová

Master's thesis

Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku

Green marketing as a source of competitive advantage in the selected enterprise
Abstract:
Cílem diplomové práce je analyzovat uplatnění zeleného marketingu ve společnosti Sonnentor a prostřednictvím marketingového průzkumu zjistit jeho vnímání ze strany českých spotřebitelů. Předmětem zkoumání je určit, jak vnímají zelený marketing ve společnosti Sonnentor čeští spotřebitelé, a na základě výsledků analýzy a marketingového průzkumu navrhnout doporučení pro efektivnější uplatnění zeleného …more
Abstract:
The aim of the thesis is to analyze the application of green marketing at Sonnentor and to find out its perception by Czech consumers through a marketing survey. The subject of the investigation is to determine how Czech consumers perceive green marketing at Sonnentor, and based on the results of the analysis and marketing research, to propose recommendations for more effective application of green …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 8. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 9. 2023
  • Supervisor: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS University

Master programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management