Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku – Bc. Dominika Zemanová
Bc. Dominika Zemanová
Diplomová práce
Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku
Green marketing as a source of competitive advantage in the selected enterprise
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat uplatnění zeleného marketingu ve společnosti Sonnentor a prostřednictvím marketingového průzkumu zjistit jeho vnímání ze strany českých spotřebitelů. Předmětem zkoumání je určit, jak vnímají zelený marketing ve společnosti Sonnentor čeští spotřebitelé, a na základě výsledků analýzy a marketingového průzkumu navrhnout doporučení pro efektivnější uplatnění zeleného …víceAbstract:
The aim of the thesis is to analyze the application of green marketing at Sonnentor and to find out its perception by Czech consumers through a marketing survey. The subject of the investigation is to determine how Czech consumers perceive green marketing at Sonnentor, and based on the results of the analysis and marketing research, to propose recommendations for more effective application of green …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/j95cj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Customer Behaviour in Green Markets with a Special Reference to Perception of Green Products
Ivana Benešová -
Green marketing a jeho vliv na chování spotřebitele
Monika FREITHOVÁ -
Green Marketing
Tereza Budská -
Tourism and green lifestyle
Michala Chatrná -
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Natalia Lyskova -
Vliv green marketingu na chování spotřebitele
Veronika Zedníčková -
Green brands’ marketing strategies and their effects on green purchase intention: The case of Czech market
Ülkem Altunbulak -
Green marketing
Michael Lerch