Obal jako jednoznačný identifikátor konkrétního výrobku pro spotřebitele – Bc. Veronika Hybšová
Bc. Veronika Hybšová
Master's thesis
Obal jako jednoznačný identifikátor konkrétního výrobku pro spotřebitele
Packaging as a Unique Identifier of Specific Products for Consumers
Anotácia:
Konkrétní výrobek jakožto i jeho velmi podstatná část, obal, je důležitou, a dovoluji si tvrdit, že tou nejdůležitější, součástí marketingového mixu každé společnosti. A to proto, že dnešní svět je postaven na spotřebě a zákazníci žádají stále lepší a dokonalejší výrobky a služby. Není-li co prodávat, nejsou zákazníci a není ani potřeba, aby existoval prodejce. Zároveň není-li výrobek konkrétního výrobce …viacAbstract:
I would like to say, that the specific product as well as his very substantial part – packaging – are the most important parts of the marketing mix of each company. It is because of the fact, that today's world is built on consumption and customers demand better and better products and services. And when doesn’t exist anything to sell, there are no customers and that is why it is not necessary to exist …viacKľúčové slová
Funkce obalu Značka Marketingový mix Stohovatelnost zboží Pohodlí zákazníka Design Nákupní rozhodování Segmentace Zacílení Produkt Umístění Propagace Reklama Konkurence Dotazník. Packaging function Brand Marketing mix Stacking of goods Customer convenience Purchase decision Segmentation Targeting Product Positioning Promotion Advertisement Competition Questionnaire.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yfjj2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2011
- Vedúci: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Customers' view on convenience products packet design.
Mohammad Mahin Intasher Chowdhury -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix společnosti Frontier Components, s.r.o.
Adéla Horečková -
Marketingový mix vybraného podniku
Denis Vejtasa -
Marketingový mix vybrané společnosti
Pavlína Sasinová -
Dopady hodnocení spokojenosti zákazníků na marketingový mix
Veronika Haasová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel