Bc. Lenka Čihařová

Bachelor's thesis

Faktory v rozvíjení komunikačních dovedností ve výuce

Factors in the Development of Communicative Skills during Instruction
Abstract:
Práce se zabývá jednou z klíčových kompetencí Rámcově vzdělávacího programu středního odborného vzdělávání a to komunikační kompetencí. Jádrem práce je představení různých faktorů, které brání v rozvíjení komunikačních dovedností ve výuce, jako jsou organizační formy výuky a jejich zvolené výukové metody. Teoretická část objasňuje základní pojmy komunikace ze školního prostředí s rady pro učitele při …more
Abstract:
This thesis explores one of the key competencies of Educational Program Framework for Secondary Education communications skills. The core of this work is the introduction of various factors that impede the development of communication skills in teaching, such as organizational forms of teaching and chosen learning methods. The theoretical part clarifies basic concepts of communication in school environment …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2014
Accessible from:: 24. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2014
  • Supervisor: Mgr. Andrea Rozkovcová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Čihařová, Lenka. Faktory v rozvíjení komunikačních dovedností ve výuce. Liberec, 2014. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

Technical University of Liberec

Faculty of Sciences, Humanities and Education

Bachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Teaching Professional Subjects