The influence of culture on multinational corporations advertising strategies – Laetitia Barre
Laetitia Barre
Diplomová práce
The influence of culture on multinational corporations advertising strategies
Advertising adaptation: The impact of local culture on strategies implemented by multinational companies
Anotace:
Globalizace snížila překážky mezi zeměmi, což umožnilo snížit geografickou i kulturní vzdálenost. S tímto sbližováním vzdáleností a rychlým přístupem k informacím se objevil jev nadnárodní kultury, který umožňuje nadnárodním společnostem standardizovat jejich komunikaci. Kulturní zvláštnosti však stále přetrvávají a značky musí najít nové strategie pro efektivní komunikaci s globálním, ale kulturně …víceAbstract:
Globalization has lowered the barriers between countries, allowing to reduce both geographical and cultural distance. With this convergence of distances and rapid access to information, a phenomenon of transnational culture has emerged, enabling multinational companies to standardize their communication. However, cultural specificities still remain, and brands must find new strategies to communicate …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78518
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 10. 2019
- Vedoucí: Ludmila Štěrbová
- Oponent: Adas Nidam
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78518
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Adaptační strategie a opatření na změnu klimatu města Karlovy Vary
Klára Szewieczeková -
Adaptační strategie statutárního města Ostravy na dopady a rizika vyplývající ze změny klimatu
Michaela Rotterová -
Adaptační strategie migrantů - imigranti z Bosny a Hercegoviny v ČR
Adéla Kricnerová -
Globalization and its impact on business strategies
Stepan Solovyev -
Reklama v době globalizace
Adéla Wagnerová -
Vliv osobnosti manažera na úroveň firemní kultury ve společnosti Reklama KUBÍČEK, s.r.o.
Iveta Bartóková -
Reklama jako obraz kultury
Khrystyna Beregova -
Verbal Humour in Advertisements: British Culture Specifics
Zdeňka Tomisová