Anastasiya Piatrenka

Diplomová práce

Marketingová studie vybrané turistické destinace

Marketing study of a selected tourist destination
Anotace:
Diplomová práce na téma ,,Marketingová studie vybrané turistické destinace“ zkoumá marketingové prostředí turistické destinace České Švýcarsko a jeho vliv na rozvoj cestovního ruchu v této oblasti. Hlavním cílem práce je zhodnocení marketingu turistické destinace České Švýcarsko pomocí analýz vnějšího i vnitřního prostředí, primární i sekundární nabídky, marketingového mixu i SWOT analýzy. Sekundárním …více
Abstract:
The graduation thesis examines the marketing environment of the tourist destination Bohemian Switzerland and its influence on tourism development in this area. The principal goal of the thesis is to evaluate the marketing of the tourist destination Bohemian Switzerland on the basis of the following analyses: analysis of the external and internal environment, primary and secondary supply, marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
  • Vedoucí: Zdenka Petrů
  • Oponent: Zuzana Kvítková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82459