Anastasiya Piatrenka

Master's thesis

Marketingová studie vybrané turistické destinace

Marketing study of a selected tourist destination
Abstract:
Diplomová práce na téma ,,Marketingová studie vybrané turistické destinace“ zkoumá marketingové prostředí turistické destinace České Švýcarsko a jeho vliv na rozvoj cestovního ruchu v této oblasti. Hlavním cílem práce je zhodnocení marketingu turistické destinace České Švýcarsko pomocí analýz vnějšího i vnitřního prostředí, primární i sekundární nabídky, marketingového mixu i SWOT analýzy. Sekundárním …more
Abstract:
The graduation thesis examines the marketing environment of the tourist destination Bohemian Switzerland and its influence on tourism development in this area. The principal goal of the thesis is to evaluate the marketing of the tourist destination Bohemian Switzerland on the basis of the following analyses: analysis of the external and internal environment, primary and secondary supply, marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 7. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2021
  • Supervisor: Zdenka Petrů
  • Reader: Zuzana Kvítková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82459