Marketingová studie vybrané turistické destinace – Anastasiya Piatrenka
Anastasiya Piatrenka
Diplomová práce
Marketingová studie vybrané turistické destinace
Marketing study of a selected tourist destination
Anotace:
Diplomová práce na téma ,,Marketingová studie vybrané turistické destinace“ zkoumá marketingové prostředí turistické destinace České Švýcarsko a jeho vliv na rozvoj cestovního ruchu v této oblasti. Hlavním cílem práce je zhodnocení marketingu turistické destinace České Švýcarsko pomocí analýz vnějšího i vnitřního prostředí, primární i sekundární nabídky, marketingového mixu i SWOT analýzy. Sekundárním …víceAbstract:
The graduation thesis examines the marketing environment of the tourist destination Bohemian Switzerland and its influence on tourism development in this area. The principal goal of the thesis is to evaluate the marketing of the tourist destination Bohemian Switzerland on the basis of the following analyses: analysis of the external and internal environment, primary and secondary supply, marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82459
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
- Vedoucí: Zdenka Petrů
- Oponent: Zuzana Kvítková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82459
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Destinační management v Kraji Vysočina se zaměřením na památky UNESCO
Eliška Svobodová -
Vliv certifikace na destinační management turistického regionu Jizerské hory
Manh Hung Doan -
Lázeňský trojúhelník v UNESCO: výzvy pro marketingovou komunikaci a destinační management
Karin Volicerová -
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Michal Březina -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková -
Percepce bezpečnosti turistické destinace a její vliv na rozvoj destinace
Nikola Sálová -
Stakeholder management v turistickém potenciálu a tvorbě nabídky destinace
Roman Dáňa -
Vliv certifikace na destinační management turistického regionu Jizerské hory
Manh Hung Doan