Budování povědomí o značce Dabako – Veronika Kalusová
Veronika Kalusová
Bakalářská práce
Budování povědomí o značce Dabako
Building awarness of the Dabako brand
Anotace:
Bakalářská práce se v teoretické části věnuje nastínění marketingu a brand identitě značek působících na trhu s kosmetikou. Pomocí těchto odborných východisek je v analytické části představena značka Dabako, na kterou je v návrhové části vytvořen návrh marketingové komunikace a on-line kampaně včetně stanovení dílčích firemních cílů a způsob jejich vyhodnocování. Cílem této práce je vytvoření marketingové …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals in the theoretical part with an outline of marketing and brand identity of brands operating in the cosmetics market. With the help of these professional starting points, the Dabako brand is introduced in the analytical part. For the Dabako brand proposal for marketing communication and online campaign is created in the proposal part, including the setting of partial company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
- Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Brand building s využitím sociálních sítí
Petr Novák -
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová -
Role of Social Media in Brand Building
Jannatul Ferdous -
Pilsner Urquell Strategic Management and Brand Building
Tereza Nováková -
Brand building pro e-shop s dámskými botami
Xuan Quynh LAI -
Brand building společnosti Hopštejn spol. s r.o.
Ondřej Novotný -
Brand building značky Vasky
Tereza Škodíková -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář