E-marketing internetového obchodu moravskazahrada.cz – Martin ŠOULA
Martin ŠOULA
Bakalářská práce
E-marketing internetového obchodu moravskazahrada.cz
E-marketing of the Moravskazahrada.cz Internet Shop
Anotace:
Téma bakalářské práce bude zaměřeno na e-marketing internetového obchodu moravskazahrada.cz. Bakalářská práce bude obsahovat dvě části, teoretickou a analytickou. Teoretická část bakalářské práce bude obsahovat teoretické poznatky e-marketingu z dostupné literatury. Analytická část bakalářské práce bude obsahovat představení firmy, analýzu současného stavu internetového obchodu, dále jeho možné zlepšování …víceAbstract:
Topic of the bachelor´s thesis will be targeted on e-marketing of e-shop named moravskazahrada.cz. Bachelor´s thesis contains two parts, theoretical and analytical. Theoretical part of bachelor´s thesis contains theoretical pieces of knowledge from e-marketing of available literature. Analytical part of bachelor´s thesis contains introducing of company, analysis of current situation on e-market, also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠOULA, Martin. E-marketing internetového obchodu moravskazahrada.cz. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Automatické zodpovídání dotazů a internetové vyhledávače
Matěj Štěpánek -
Internetové vyhledávače a SEO strategie vybraného podniku
Dominik Vlach -
Existují alternativní internetové vyhledávače srovnatelné s Googlem?
Otto Černovický -
Internetové vyhledávače letenek a nízkonákladový model letecké dopravy
Miroslav Polívka -
Automatické hodnocení důvěryhodnosti internetové domény
Václav Brůžek -
Metody optimalizace webových stránek pro internetové vyhledávače
Vojtěch Havíř -
Optimalizace stránek pro internetové vyhledávače
Václav Málek -
Analýza a aplikace optimalizace pro vyhledávače internetové stránky
Eliška Kučerová