Alena POSPÍŠILOVÁ

Bachelor's thesis

Analysis of consumer behaviour in the UK footwear market

Analysis of consumer behaviour in the UK footwear market
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je zjistit hlavní znaky chování spotřebitele na obuvnickém trhu ve Velké Británii, který v posledních letech zaznamenal značné změny. Výzkum se podrobně zabývá zjišťováním rozdílů ve spotřebitelském chování mezi pohlavími a zvolenými věkovými skupinami. Následně tato práce zkoumá využitelnosti teorie "Gerontografických segmentů", který vysvětluje chování spotřebitelů starších …more
Abstract:
During the past couple of years, the UK footwear market has gone through a considerable transformation. Demand has significantly changed, thus has consumer behaviour. Therefore, the aim of this study was set to analyse the main aspects of consumer behaviour currently prevailing in the market. Furthermore, the major research was focused on exploring gender and generational differences in purchasing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 8. 2013
Accessible from:: 12. 8. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

POSPÍŠILOVÁ, Alena. Analysis of consumer behaviour in the UK footwear market. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe