Content marketing in FinTech companies – Seakling Duong
Seakling Duong
Bakalářská práce
Content marketing in FinTech companies
Content marketing in FinTech companies
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje online marketingové obsahové strategie používané vybranými světovými FinTech společnostmi. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část poskytuje teoretické znalosti o digitálním marketing a obsahovém marketing obecně, vývoji FinTech a obsahový marketing implementovaný ve společnostech FinTech, včetně vývoje strategií a současných výzev. V praktické části jsou provedeny …víceAbstract:
This bachelor thesis aims to analyze online content marketing strategies adopted by some of the worldwide top FinTech companies. The study is breaking down into two main parts. The first part provides general theoretical knowledge on digital marketing and content marketing, the evolvement of FinTech, and content marketing implemented in FinTech companies including strategy developments and current …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB13168
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Ledvinka, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 9. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Corporate culture in German / Austrian companies versus Czech companies and its influence on work efficiency
Alina Shorkina -
Reducing the burden associated with ISO 9001:2015 Certification in Kosovo based Companies
Besa Gjonbalaj -
Opportunities and Challenges of EU Sustainability Reporting Legislation for Large Companies
Natálie Vladařová -
Effect of Financial/Pandemic crisis on a selected companies of food industry in USA
Maksym Fatianov -
The Sustainable Development Program until the Year 2030 and its Impact on Chinese companies
Qian Zhang -
Analysis of banking companies of Belgium banking sector using the fundamental analysis approach
Sofya Chernysheva -
Effective Forms of Motivation, their Importance, and Influence on the work performance of the Companies' Employees
Gulsum Valizada
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
9. 9. 2021
Kohout, J.
9. 9. 2021