Bc. Thi Huyen My Nguyen

Master's thesis

Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited

Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery Of Hossack Vietnam Company Limited
Abstract:
This study determines the factors affecting customer satisfaction about the service quality of Hossack Vietnam Company. Specifically, this thesis reviewed the current factors and services affecting customer satisfaction in the company. To do this, the researcher took into consideration the analytical issues influencing customer satisfaction towards Hossack Company in Vietnam; and to introduce where …more
Abstract:
Tato studie určuje faktory ovlivňující spokojenost zákazníků ohledně kvality služeb společnosti Hossack Vietnam Company. Tato práce konkrétně hodnotí aktuální faktory a služby ovlivňující spokojenost zákazníků ve společnosti. Navíc byly brány v úvahu analytické problémy spojené se spokojenosti zákazníků vůči společnosti Hossack Company Vietnam. V práci byly představeny nové pilíře spokojenosti zákazníků …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michael Adu Kwarteng, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Nguyen, Thi Huyen My. Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe