Efekty fúzí v teoretických modelech – Bc. Tereza Nováčková
Bc. Tereza Nováčková
Bakalářská práce
Efekty fúzí v teoretických modelech
Effects of horizontal mergers in theoretical models
Anotace:
V této bakalářské práci se věnuji porovnávání dvou testů (hypotetického a skutečného testu tržní síly), které aplikuji na diferencovaný Bertrandův model před fúzí a po fúzi dvou firem. Pomocí těchto testů dále zkoumám, zda se od sebe nějakým způsobem liší a pokud ano, pak popisuji, v čem jsou hlavní rozdíly a kdy je který test efektivnější. Parametry modelu jsou počet firem na trhu, rozdílnost produktů …víceAbstract:
In this thesis I compare two tests (hypothetical and actual market power test) which I apply on differentiated Bertrand model before and after merge of two firms. Using these tests I further explore, if the test are somehow different and if they do, then I describe the main differences and when it is better to prefer one over the other. Parameters of the model are the number of firms in the market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ixegt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Rostislav Staněk, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michal Kvasnička, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasarykova univerzita
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Matematika / Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Test stejně efektivního soutěžitele v soutěžním právu
Zuzana Hajná -
Test stejně efektivního soutěžitele v soutěžním právu
Zuzana Hajná -
Aplikace teorie her v podnikové praxi
Jana Kaminská -
Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her
Petr Cingr -
Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her
Dinara Yusupova -
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Vlada Iakovleva -
Aplikace teorie her v managementu
Jan Postl -
Význam a aplikace teorie her v řízení firmy
Olga Vorobei