Marta Lisnycha

Bakalářská práce

Marketing vybrané restaurace na sociálních sítích

Social Media Marketing of a selected restaurant
Anotace:
Tematem této bakalářské práce je využití sociálních médií jako efektivního marketingového nástroje pro restaurace. Cílem práce je provést detailní posouzení marketingových aktivit vybrané restaurace na sociálních sitích, identifikovat případné nedostatky a vypracovat návrhy pro jejich zlepšení. Práce zahrnuje osobní rozhovor s majitelem, detailní obsahovou analýzu Facebook a Instagram a analýzu dat …více
Abstract:
The topic of this Bachelor’s Thesis is the use of social media as an effective marketing tool for restaurants. The aim of the thesis is to make a detailed assessment of the marketing activities of the selected restaurant on social networks, identify possible weaknesses, and make suggestions for their improvement. This Thesis includes a personal interview with the owner, a detailed content analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93449

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management