Marta Lisnycha

Bachelor's thesis

Marketing vybrané restaurace na sociálních sítích

Social Media Marketing of a selected restaurant
Abstract:
Tematem této bakalářské práce je využití sociálních médií jako efektivního marketingového nástroje pro restaurace. Cílem práce je provést detailní posouzení marketingových aktivit vybrané restaurace na sociálních sitích, identifikovat případné nedostatky a vypracovat návrhy pro jejich zlepšení. Práce zahrnuje osobní rozhovor s majitelem, detailní obsahovou analýzu Facebook a Instagram a analýzu dat …more
Abstract:
The topic of this Bachelor’s Thesis is the use of social media as an effective marketing tool for restaurants. The aim of the thesis is to make a detailed assessment of the marketing activities of the selected restaurant on social networks, identify possible weaknesses, and make suggestions for their improvement. This Thesis includes a personal interview with the owner, a detailed content analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2024
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Jitka Černá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93449