Marketing vybrané restaurace na sociálních sítích – Marta Lisnycha
Marta Lisnycha
Bachelor's thesis
Marketing vybrané restaurace na sociálních sítích
Social Media Marketing of a selected restaurant
Abstract:
Tematem této bakalářské práce je využití sociálních médií jako efektivního marketingového nástroje pro restaurace. Cílem práce je provést detailní posouzení marketingových aktivit vybrané restaurace na sociálních sitích, identifikovat případné nedostatky a vypracovat návrhy pro jejich zlepšení. Práce zahrnuje osobní rozhovor s majitelem, detailní obsahovou analýzu Facebook a Instagram a analýzu dat …moreAbstract:
The topic of this Bachelor’s Thesis is the use of social media as an effective marketing tool for restaurants. The aim of the thesis is to make a detailed assessment of the marketing activities of the selected restaurant on social networks, identify possible weaknesses, and make suggestions for their improvement. This Thesis includes a personal interview with the owner, a detailed content analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93449
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2024
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Jitka Černá
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93449
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva -
Návrh vizuální identity restaurace včetně přesahu do elektronických médií
Ondřej HOMOLKA -
Instagram marketing ve vybrané společnosti
Ondřej Pabišta -
Social Media Marketing
Jakub Patkoš -
The contribution of social media marketing for B2B companies: how firms can leverage Facebook and Instagram to reach their targeted audience
Francesca Comaschi