Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě "Zdeněk Balíček - ASB Autoslužby" – Lucie Balíčková
Lucie Balíčková
Bakalářská práce
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě "Zdeněk Balíček - ASB Autoslužby"
Analysis of Marketing Mix Tools in Zdeněk Balíček - ASB service station
Anotace:
Charakteristika firmy, analýza uplatňování každého nástroje marketingového mixu a návrhy na opatřeníAbstract:
Characteristics of company, analysis of the application of each instrument marketing mix and proposal for actions
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15202
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
- Vedoucí: Taťána Kozlová
- Oponent: Libuše Vitoušová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15202
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Trendové nástroje řízení marketingového mixu startupového projektu
Veronika Medková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Návrh marketingového mixu vybraného podniku
Martina Magyaricsová -
Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství
Kateřina Dostálová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová