Bc. Kamila Šafrová

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu společnosti KOVOSVIT MAS, a.s.

Anotace:
Hlavním předmětem této bakalářské práce je „Analýza marketingového mixu společnosti KOVOSVIT MAS, a.s.“. Cílem bakalářské práce je provést analýzu stávajících nástrojů marketingového mixu ve společnosti KOVOSVIT MAS, a.s., kritické zhodnocení výsledků této analýzy a na jejich základě navrhnout případná opatření. Bakalářská práce se dělí na dvě části - teoreticko-metodologickou a aplikační. V teoreticko …více
Abstract:
The main issue of this (bachelor) thesis is „Analysis of marketing mix of KOVOSVIT MAS, a.s. company.“ The aim of the (bachelor) thesis is to realize analysis of the current instrument of the marketing mix in the KOVOSVIT MAS, a.s. company, their critical evaluation and to propose acquisition based on detected results. Bachelor thesis is devided into two parts - theoretic-methodical and application …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 2. 2017
  • Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Irena Čihovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích