Analýza marketingového mixu společnosti KOVOSVIT MAS, a.s. – Bc. Kamila Šafrová
Bc. Kamila Šafrová
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu společnosti KOVOSVIT MAS, a.s.
Anotace:
Hlavním předmětem této bakalářské práce je „Analýza marketingového mixu společnosti KOVOSVIT MAS, a.s.“. Cílem bakalářské práce je provést analýzu stávajících nástrojů marketingového mixu ve společnosti KOVOSVIT MAS, a.s., kritické zhodnocení výsledků této analýzy a na jejich základě navrhnout případná opatření. Bakalářská práce se dělí na dvě části - teoreticko-metodologickou a aplikační. V teoreticko …víceAbstract:
The main issue of this (bachelor) thesis is „Analysis of marketing mix of KOVOSVIT MAS, a.s. company.“ The aim of the (bachelor) thesis is to realize analysis of the current instrument of the marketing mix in the KOVOSVIT MAS, a.s. company, their critical evaluation and to propose acquisition based on detected results. Bachelor thesis is devided into two parts - theoretic-methodical and application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/nhk63/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2017
- Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Oponent: Ing. Irena Čihovská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti distribuce a marketingové komunikace Matějova pekařství a.s.
Adriana Borovcová -
Scénář a realizace propagačního filmu – textová příprava, natočení a střih propagačního videa (projektové řešení: The Harp by the River))
Jan Doležil -
Řízení nákupu a distribuce
Eva Ondroušková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix společnosti Allianz
Ridrich Ridrich -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková