Analýza marketingového mixu společnosti KOVOSVIT MAS, a.s. – Bc. Kamila Šafrová
Bc. Kamila Šafrová
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu společnosti KOVOSVIT MAS, a.s.
Abstract:
Hlavním předmětem této bakalářské práce je „Analýza marketingového mixu společnosti KOVOSVIT MAS, a.s.“. Cílem bakalářské práce je provést analýzu stávajících nástrojů marketingového mixu ve společnosti KOVOSVIT MAS, a.s., kritické zhodnocení výsledků této analýzy a na jejich základě navrhnout případná opatření. Bakalářská práce se dělí na dvě části - teoreticko-metodologickou a aplikační. V teoreticko …moreAbstract:
The main issue of this (bachelor) thesis is „Analysis of marketing mix of KOVOSVIT MAS, a.s. company.“ The aim of the (bachelor) thesis is to realize analysis of the current instrument of the marketing mix in the KOVOSVIT MAS, a.s. company, their critical evaluation and to propose acquisition based on detected results. Bachelor thesis is devided into two parts - theoretic-methodical and application …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/nhk63/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 2. 2017
- Supervisor: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Reader: Ing. Irena Čihovská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠAFROVÁ, Kamila. \textit{Analýza marketingového mixu společnosti KOVOSVIT MAS, a.s.}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2016. Available from: https://theses.cz/id/emd7wn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Možnosti distribuce a marketingové komunikace Matějova pekařství a.s.
Adriana Borovcová -
Scénář a realizace propagačního filmu – textová příprava, natočení a střih propagačního videa (projektové řešení: The Harp by the River))
Jan Doležil -
Řízení nákupu a distribuce
Eva Ondroušková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix společnosti Allianz
Ridrich Ridrich -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková