Motivace a spokojenost zaměstnanců společnosti C + C a. s. – Bc. Lenka Chaloupková
Bc. Lenka Chaloupková
Diplomová práce
Motivace a spokojenost zaměstnanců společnosti C + C a. s.
Motivation and satisfaction of employees in company C + C a.s.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku motivace a spokojenosti zaměstnanců společnosti C+C a. s. Cílem diplomové práce je na základě analýzy stávající situace ve společnosti navrhnout možná opatření pro zlepšení v oblasti motivace a spokojenosti zaměstnanců. První část se zabývá teoretickými východisky, konkrétně se jedná o vymezení pojmu řízení lidských zdrojů, motivace, spokojenost, odměňování …víceAbstract:
Dissertation is focused on issues of motivation and satisfaction of employees of the company C+C, a.s. The aim of thesis based on the analysis of the existing situation in the company is to propose possible measures and to encourage improvements in the field of motivation and satisfaction of employees. The first part deals with the theoretical themes, specifically, the definition of the concept of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/azxkk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Radim Maňák
- Oponent: doc. PhDr. Drahomíra Dlouhá, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Academic Motivation in Self-Regulated Learning of University Students in Connection with Perceived Academic Performance
Monika Řičicová -
Gamification and Student Motivation in English Learning
Andrea Poláčková -
Different approaches to assessment and their impact on pupils' motivation at a lower secondary school
Jana Nohová -
Extensive Reading as a Tool to Develop Students' Motivation to Read in English in the Digital Age
Ludmila Hrubá -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Bohemian Region
Jan Divoký -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the Olomouc Region
Pavel Slezar -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Moravian Region
Petr Hahn -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the Vysocina Region
Lukáš Hovorka