Ing. Michaela Ungrová

Diplomová práce

Produktová versus zákaznická segmentace v rámci České pošty, s. p.

Product versus customer segmentation at Czech Post state enterprise
Anotace:
Práce se zabývá problematikou produktové segmentace a segmentace privátních a komerčních zákazníků v České poště, s. p. Vyzdvihuje důležitost správné segmentace, jakožto nástroje pro poskytování kvalitních služeb zákazníkům a dosažení významného postavení na trhu. Analyzuje současnou produktovou a zákaznickou segmentaci v České poště, s. p. a navrhuje možné změny v rámci jednotlivých segmentů, které …více
Abstract:
The main topic of this thesis is the product segmentation as well as segmentation of private and commercial customers of the Czech Post. Right segmentation is a crucial instrument for providing high-quality services that help to reach an important market position. The thesis aims to analyze current product and customer segmentation of the Czech Post and proposes necessary changes of respective segments …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Libor Švadlenka, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ungrová, Michaela. Produktová versus zákaznická segmentace v rámci České pošty, s. p.. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera