Sexismus in der Werbung dargestellt am Beispiel ausgewählter Billboards – Andrea BAŘINOVÁ
Andrea BAŘINOVÁ
Master's thesis
Sexismus in der Werbung dargestellt am Beispiel ausgewählter Billboards
Sexism advertising illustrated by chosen billboards
Abstract:
The author of this master thesis looks into sexism in advertising in the Czech republic and Germany. Based on the chosen advertising billboards she describes the sexism phenomenon on the linguistic and visual level and the extent of its occurence in both countries. Based on a questionairre she evaluates the attitude of Czech and German public towards the use of erotic for advertising purposes and also …moreAbstract:
Autorka této diplomové práce se zabývá sexismem v reklamě v České republice a Německu. Na základě vybraných reklamních billboardů popisuje fenomén sexismu na rovině jazykové a obrazové a jeho míru výskytu v obou zemích. Na základě dotazníku vyhodnotí, jaký má česká a německá veřejnost postoj k využití erotiky pro reklamní účely a zda se míra sexismu liší v závislosti na kulturních a jiných ukazatelích …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 6. 2015
Accessible from:: 12. 6. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Eva Hrdinová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BAŘINOVÁ, Andrea. Sexismus in der Werbung dargestellt am Beispiel ausgewählter Billboards. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.6.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 6. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Philology / German Language and Literature
Theses on a related topic
-
Sexismus v českých a ruských reklamách
Victoria Gimranova -
Ženy a sexismus v české reklamě
Nikola Vilímková -
Sexismus v reklamě a stereotypní zobrazování žen v reklamních sděleních
Anna Volkova -
Sexismus v reklamě a jeho vliv na nákupní rozhodování Generace Z
Lucie Krikelová -
Sexismus v reklamě
Hana Čmakalová -
Sexismus v reklamě: uživatelský výzkum v segmentu obuvi
Magdalena Pecníková -
Sexismus v reklamě
Ester Cendelínová -
Sexismus a genderové rozdíly v reklamě
Denisa Veselá