Andrea BAŘINOVÁ

Master's thesis

Sexismus in der Werbung dargestellt am Beispiel ausgewählter Billboards

Sexism advertising illustrated by chosen billboards
Abstract:
The author of this master thesis looks into sexism in advertising in the Czech republic and Germany. Based on the chosen advertising billboards she describes the sexism phenomenon on the linguistic and visual level and the extent of its occurence in both countries. Based on a questionairre she evaluates the attitude of Czech and German public towards the use of erotic for advertising purposes and also …viac
Abstract:
Autorka této diplomové práce se zabývá sexismem v reklamě v České republice a Německu. Na základě vybraných reklamních billboardů popisuje fenomén sexismu na rovině jazykové a obrazové a jeho míru výskytu v obou zemích. Na základě dotazníku vyhodnotí, jaký má česká a německá veřejnost postoj k využití erotiky pro reklamní účely a zda se míra sexismu liší v závislosti na kulturních a jiných ukazatelích …viac
 

Kľúčové slová

reklama sexismus
 
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2015
Zverejniť od: 12. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Eva Hrdinová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BAŘINOVÁ, Andrea. Sexismus in der Werbung dargestellt am Beispiel ausgewählter Billboards. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.6.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 6. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta

University of Ostrava

Faculty of Arts

Master programme / odbor:
Philology / German Language and Literature