Analýza marketingových komunikací fotbalových klubů 1. Gambrinus ligy – Mgr. Jakub SVOBODA
Mgr. Jakub SVOBODA
Bachelor's thesis
Analýza marketingových komunikací fotbalových klubů 1. Gambrinus ligy
Analyse marketing communication of football clubs of 1. Gambrinus league
Abstract:
Teoretická část mé bakalářské práce uvede čtenáře do problematiky marketingových komunikací a přiblíží mu situaci v odvětví sportovního marketingu. Obě kapitoly tvoří teoretický základ pro praktickou část, ve které nejprve popisuji postavení fotbalu na poli sportovního marketingu a následně analyzuji marketingové komunikace fotbalových klubů hrajících 1. Gambrinus ligu. V závěru práce navrhuji vlastní …moreAbstract:
The theoretical part of my work will make it clear for the reader what marketing communication is and introduce him the situation in the branch of sports marketing. Both chapters form the theoretical ground for the practical part of my work. In this part I first of all decribe the position of football on the filed of sports marketing and then I analyse marketing communication of football clubs playing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2007
Identifier:
4830
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2007
- Supervisor: PhDr. Zdeněk Křížek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SVOBODA, Jakub. \textit{Analýza marketingových komunikací fotbalových klubů 1. Gambrinus ligy}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Available from: https://theses.cz/id/emzjl3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SVOBODA, Jakub. Analýza marketingových komunikací fotbalových klubů 1. Gambrinus ligy. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Optimalizace marketingové komunikace sportovního oddílu Tatran Střešovice
Martin Šindelář -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Adam Krutský -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jaroslav Jančar -
Analýza marketingové komunikace zvolené sportovní akce
Denisa BARTOŠOVÁ -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Tamila Tsertsvadze -
Návrh marketingové komunikace pro sportovní akci Street game festival
Michal GAVENDA