Mgr. Jakub SVOBODA

Bachelor's thesis

Analýza marketingových komunikací fotbalových klubů 1. Gambrinus ligy

Analyse marketing communication of football clubs of 1. Gambrinus league
Abstract:
Teoretická část mé bakalářské práce uvede čtenáře do problematiky marketingových komunikací a přiblíží mu situaci v odvětví sportovního marketingu. Obě kapitoly tvoří teoretický základ pro praktickou část, ve které nejprve popisuji postavení fotbalu na poli sportovního marketingu a následně analyzuji marketingové komunikace fotbalových klubů hrajících 1. Gambrinus ligu. V závěru práce navrhuji vlastní …more
Abstract:
The theoretical part of my work will make it clear for the reader what marketing communication is and introduce him the situation in the branch of sports marketing. Both chapters form the theoretical ground for the practical part of my work. In this part I first of all decribe the position of football on the filed of sports marketing and then I analyse marketing communication of football clubs playing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2007
Identifier: 4830

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2007
  • Supervisor: PhDr. Zdeněk Křížek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SVOBODA, Jakub. Analýza marketingových komunikací fotbalových klubů 1. Gambrinus ligy. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications