Tvorba marketingové strategie pro vybranou firmu – Bc. Huťka Huťka
Bc. Huťka Huťka
Diplomová práce
Tvorba marketingové strategie pro vybranou firmu
Creating the marketing strategy for the selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro vybranou firmu. Teoretická část popisuje základní pojmy v oblasti marketingové strategie. Definuje procesy tvorby, formulace strategie, analýzu podniku a typologii strategií. Praktická část představuje vybranou firmu, analyzuje její vnější a vnitřní prostředí. Součástí praktické části je také realizováno dotazníkové šetření za účelem zjištění …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to design a marketing strategy for a selected company. The theoretical part describes the basic concepts in the field of marketing strategy. It defines the processes of strategy creation, strategy formulation, company analysis and strategy typology. The practical part introduces the selected company, analyses its external and internal environment. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/hs4i4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Aligning HR Strategy to the Business Strategy in a Selected Company
Yulia Ostrenskaya -
Optimal CO2 strategy in overall purchasing strategy
Jan Jürgens -
Impact of aligning HR with business strategy
Qizhi Yuan -
The notion connectivity in the EU’s economic diplomacy strategy towards the People’s Republic of China
Sandra Zwick