Bc. Huťka Huťka

Master's thesis

Tvorba marketingové strategie pro vybranou firmu

Creating the marketing strategy for the selected company
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro vybranou firmu. Teoretická část popisuje základní pojmy v oblasti marketingové strategie. Definuje procesy tvorby, formulace strategie, analýzu podniku a typologii strategií. Praktická část představuje vybranou firmu, analyzuje její vnější a vnitřní prostředí. Součástí praktické části je také realizováno dotazníkové šetření za účelem zjištění …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to design a marketing strategy for a selected company. The theoretical part describes the basic concepts in the field of marketing strategy. It defines the processes of strategy creation, strategy formulation, company analysis and strategy typology. The practical part introduces the selected company, analyses its external and internal environment. The practical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management