Tvorba marketingové strategie pro vybranou firmu – Bc. Huťka Huťka
Bc. Huťka Huťka
Master's thesis
Tvorba marketingové strategie pro vybranou firmu
Creating the marketing strategy for the selected company
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro vybranou firmu. Teoretická část popisuje základní pojmy v oblasti marketingové strategie. Definuje procesy tvorby, formulace strategie, analýzu podniku a typologii strategií. Praktická část představuje vybranou firmu, analyzuje její vnější a vnitřní prostředí. Součástí praktické části je také realizováno dotazníkové šetření za účelem zjištění …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to design a marketing strategy for a selected company. The theoretical part describes the basic concepts in the field of marketing strategy. It defines the processes of strategy creation, strategy formulation, company analysis and strategy typology. The practical part introduces the selected company, analyses its external and internal environment. The practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/hs4i4/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HUŤKA, Huťka. \textit{Tvorba marketingové strategie pro vybranou firmu}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2022. Available from: https://theses.cz/id/emztri/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Aligning HR Strategy to the Business Strategy in a Selected Company
Yulia Ostrenskaya -
Optimal CO2 strategy in overall purchasing strategy
Jan Jürgens -
Impact of aligning HR with business strategy
Qizhi Yuan -
Grand strategy George Bushe mladšího: kontinuita, nebo změna?
Tomáš Kiss