Matěj Tamáši

Bachelor's thesis

Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.

Marketing Strategy of Company AGROTEC a.s.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti AGROTEC a. s. Společnost AGROTEC a. s. je největší importér pozemní techniky v České republice. Cílem práce je navrhnout doporučení formou marketingového plánu pro naplnění cílů marketingové strategie společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na rešerši odborné literatury a vysvětlení …more
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the marketing strategy of company AGROTEC a. s. AGROTEC a. s. is the largest importer of ground technology in the Czech Republic. The goal of the thesis is to propose recommendations in the form of a marketing plan for fulfilling the goals of the company's marketing strategy. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part is focused …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
  • Reader: Ing. Monika Březinová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.