Matěj Tamáši
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Marketing Strategy of Company AGROTEC a.s.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti AGROTEC a. s. Společnost AGROTEC a. s. je největší importér pozemní techniky v České republice. Cílem práce je navrhnout doporučení formou marketingového plánu pro naplnění cílů marketingové strategie společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na rešerši odborné literatury a vysvětlení …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the marketing strategy of company AGROTEC a. s. AGROTEC a. s. is the largest importer of ground technology in the Czech Republic. The goal of the thesis is to propose recommendations in the form of a marketing plan for fulfilling the goals of the company's marketing strategy. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part is focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/ypy68/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Reader: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Marketingová strategie salonu Beauty Lounge
Quynh Huong Giangová -
Online marketingová strategie společnosti OŘÍŠEK s.r.o.
Miriam Nováková -
Analýza marketingové strategie mezinárodní společnosti
Adam Flekal