Bc. Quynh Huong Giangová

Diplomová práce

Marketingová strategie salonu Beauty Lounge

Marketing strategy of salon Beauty Lounge
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je zhotovení marketingové strategie nové vznikajícího salónu Beauty Lounge. Hlavního cíle bude dosaženo pomocí cílů dílčích: Prvním dílčím cílem práce je vypracování podrobné literární rešerše zkoumané problematiky za pomoci studia současné tuzemské i zahraniční literatury týkající se marketingových strategií vstupů na nové trhy. Druhým dílčím cílem práce je pak provedení …více
Abstract:
The main goal of this diploma thesis is to create a marketing strategy for the new emerging salon Beauty Lounge. The main goal will be achieved through sub-goals: The first partial goal of the work is to develop a detailed literary search of the researched issues with the help of the study of current domestic and foreign literature concerning marketing strategies for entering new markets. The second …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
  • Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON