Ing. David Palm

Bachelor's thesis

Srovnání marketingových strategií konceptu Fair Trade v ČR a státech EU

Comparison of Marketing Strategies of the Fair Trade Concept in Czech Republic and EU
Abstract:
Analýza a srovnání přístupů k marketingovým strategiím konceptu Fair Trade v České republice a ve vybraných státech Evropské unie u vybraných výrobků. Dále shrnutí současné situace na trhu Fair Trade produktů ve zmíněných oblastech, zhodnocení marketingových strategií a dalších aktivit organizací zapojených do konceptu Fair Trade a návrh nových způsobu řešení a nových marketingových strategií tohoto …more
Abstract:
Analysis and comparison of approaches to marketing strategies of specific products within Fair Trade concept in Czech Republic and chosen EU countries. It includes also a summary of the current market situation, the Fair Trade products in those areas, evaluation of marketing strategies and activities of other organizations involved in the Fair Trade concept and design of new solutions and new marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Ondřej Pešek
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication