Jitka Korbelová

Bachelor's thesis

Analýza kulturní nabídky města Kutná Hora a okolí, s důrazem na konkrétní marketingový projekt Jeden den nestačí

Analysis of the cultural offering of Kutná Hora town and vicinity with emphasis on a concrete marketing project "One day is not enough"
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou kulturní nabídky města Kutná Hora a okolí v souvislosti s marketingovým projektem "Destinace Kutná Hora a okolí -- jeden den nestačí". Cílem práce je analyzovat stávající kulturní nabídku Kutné Hory a okolí z pohledu návštěvníka, který v souladu s marketingovou prezentací destinace zvažuje pobyt ve městě po dobu delší než jeden den. V teoretické části práce jsou …more
Abstract:
The thesis focuses on the analysis of the cultural offering of Kutná Hora town in connection with marketing project "Kutná Hora and its vicinity -- one day is not enough." The main aim is to analyse the current cultural offering of Kutná Hora and its vicinity from the visitor's point of view, when he considers the length of stay in accordance with marketing presentation of the town. The theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 2. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 9. 2013
  • Supervisor: Barbara Hucková
  • Reader: Ivana Vopálková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38826