Proces zavedení nového produktu na trh – Bc. Kateřina Vaněčková
Bc. Kateřina Vaněčková
Master's thesis
Proces zavedení nového produktu na trh
The process of launching a new product on the market
Abstract:
Práce pojednává o Procesu zavádění produktu na trh. Aktuálnost daného tématu, v době hospodářské recese, je daná důležitostí pro firmu, vzhledem k tomu, že jí zaručuje rozvoj a dobré postavení na trhu. V první části vymezím teoretické poznatky, jež se týkají jednotlivých procesů, které vedou k uvedení výrobku na trh. Dále definici nového a inovovaného produktu, cenové, marketingové, distribuční strategie …moreAbstract:
The project deals with The process of launching a new product on the market. The topicality of this subject in the time of economic recession, is given by the importance for a company, considering that it guarantees its development and a good position on the market. In the first part I delimitate theoretical pieces of knowledge which refer to simple processes leading to the launching of the product …moreKeywords
4P marketingu cena cenová strategie distribuce inovace komunikace konkurence marketingová strategie produkt propagace spokojenost zákazníka strategické plánování trh uvedení výrobku na trh vývoj nového produktu vztahy k veřejnosti životní cyklus produktu. 4Ps of marketing price pricing strategy distribution innovation communication competition marketing strategy product promotion customer satisfaction strategic planning market product launch new product development public relations product life cycle.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/c6gjn/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Miroslav Kubricht, MBA
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Ondřej Doucha -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová